Probleme conectare la rețea

În scopul de a simplifica cererile de suport tehnic și a oferi o rezolvare cât mai bună, punem la dispoziția utilizatorilor rețelei TUIASI un sistem de tichete. Pentru fiecare cerere de asistență se va atribui un număr unic de tichet pe care îl puteți utiliza pentru a urmări progresul și răspunsurile. Sistemul ofera posibilitatea de a consulta istoricul cererilor de asistenta trimise. Pentru a crea un tichet este necesară o adresă de email  validă. Te rog să furnizezi cât mai multe informații pentru a asigura cea mai buna asistență. Pentru a actualiza un tichet trimis anterior, te rog să te autentifici.

Poți crea un tichet nou sau verifica status-ul tichetului deja făcut accesând:   Creare Tichet

*Pentru a verifica starea tichetului folosiți link-ul din mail-ul de confirmare, primit la crearea tichetului. 

*Pentru ca tichetul să fie luat în considerare, fiecare câmp din formular trebuie completat corespunzător cu detaliile cerute. În caz contrar nu veți obține o rezolvare asupra problemei întâmpinate.

De asemenea am pus la dispoziție quiz-ul de mai jos care oferă soluții pentru problemele cel mai des întâlnite.